پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری

استقبال مردم‌ شهيدپرور گرگان

حضرت‌ آيت‌الله‌ خامنه‌اي‌ رهبر معظم‌ انقلاب‌ اسلامي‌ در پنجمين‌ روز از حضور در جمع‌ مردم‌ استان‌ مازندران‌، صبح‌ امروز به‌ شهر شهيدپرور گرگان‌ رفتند تا صدها هزار تن‌ از شيفتگان‌ ولايت‌ كه‌ در عشق‌ ديدار با رهبر و مقتدايشان‌ بي‌صبرانه‌ به‌ هر سو نظر مي‌انداختند، از فيض‌ قدوم‌ مباركش‌ بهره‌مند شوند. گرگانيهاي‌ قدرشناس‌ و صميمي‌، امروز حماسه‌ استقبال‌ از رهبر انقلاب‌ را با دريايي‌ از كرامت‌ و محبت‌ سرودند و در گراميداشت‌ مقدمش‌، امواج‌ خروشاني‌ از صفا و صميميت‌ را به‌ تلاطم‌ درآوردند، سيل‌ جمعيت‌ عظيمي‌ از زن‌ و مرد، كوچك‌ و بزرگ‌، شهري‌ و روستايي‌، كارگر و كشاورز، محصل‌ و دانشجو، استاد و معلم‌ و خانه‌دار و كارمند از اولين‌ ساعات‌ صبح‌ امروز در خيابانهاي‌ گرگان‌ و در چندين‌ كيلومتر از جاده‌هاي‌ منتهي‌ به‌ اين‌ شهر به‌ حركت‌ در آمد تا به‌ مسير استقبال‌ از حضرت‌ آيت‌الله‌ خامنه‌اي‌ پيوند بخورد.
امروز اهالي‌ شهرها، بخشها و روستاهاي‌ دور و نزديك‌ شهر گرگان‌ دست‌ از كار كشيده‌ بودند تا در حماسه‌ پرشكوه‌ استقبال‌ از مقام‌ عظماي‌ رهبري‌، همراه‌ و همپاي‌ هم‌ باشند و حلاوت‌ ديدار با رهبر و مقتدايشان‌ را به‌ كام‌ خود بريزند.
نقلها را پاشيدند، شربت‌ و شيريني‌ را به‌ نشانه‌ شادكامي‌ به‌ هم‌ تعارف‌ كردند، عطر و گلاب‌ زدند، باراني‌ از گل‌ به‌ مقدمش‌ ريختند و براي‌ سلامتي‌ وجودش‌ دهها راس‌ گاو و گوسفند قرباني‌ كردند.
ازدحام‌ جمعيت‌ به‌ وجد آمده‌ براي‌ استقبال‌ به‌ حدي‌ بود كه‌ اتومبيل‌ حامل‌ حضرت‌ آيت‌الله‌ خامنه‌اي‌ لحظاتي‌ پس‌ از ورود به‌ مدخل‌ شهر گرگان‌ بارها از حركت‌ باز ايستاد و توده‌هاي‌ عظيمي‌ از مردان‌ و زناني‌ كه‌ از شوق‌ ديدار با رهبرشان‌ به‌ هيجان‌ آمده‌ بودند، اتومبيل‌ رهبر انقلاب‌ را در ميان‌ خود گرفتند.
در اين‌ هنگام‌ خيل‌ عظيم‌ استقبال‌ كنندگان‌، يك‌ صدا فرياد مي‌زدند صل‌ علي‌ محمد، بوي‌ خميني‌ آمد، نايب‌ مهدي‌ آمد، رهبر ما خوش‌ آمد.
همچنين‌ دهها هزار تن‌ از جوانان‌ پرشور منطقه‌ گرگان‌ در حالي‌ كه‌ پيوسته‌ در گراميداشت‌ مقدم‌ مقام‌ معظم‌ رهبري‌ شعار مي‌دادند، معظم‌له‌ را تا ورزشگاه‌ اين‌ شهر مشايعت‌ كردند.
حضرت‌ آيت‌الله‌ خامنه‌اي‌ پس‌ از ورود به‌ گرگان‌ در اجتماع‌ عظيم‌ مردم‌ حضور يافتند و به‌ ابراز عواطف‌ و احساسات‌ بي‌شائبه‌ آنان‌ پاسخ‌ گفتند.
کاربر گرامی؛ لطفا قبل از تکمیل فرم، موارد زیر را مطالعه کنید:
  • جهت مکاتبه با دفتر، از قسمت ارسال نامه استفاده نمایید.
  • به منظور استفتاء یا ارسال سوال شرعی، از قسمت ارسال سوال شرعی استفاده نمایید.
  • جهت ارایه انتقاد و پیشنهاد به سایت دفتر، از قسمت ارتباط با پایگاه استفاده نمایید.
  • از فرم زیر فقط برای ارایه نظرات در مورد محتوای همین صفحه استفاده نمایید.
  • مسوولیت ارسال اشتباه بر عهده ارسال کننده آن است.
700 /