پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری

استقبال مردم‌ بابل‌ از رهبر معظم‌ انقلاب‌ در ادامه سفر به استان مازندران

حضرت‌ آيت‌الله‌ خامنه‌اي‌ رهبر معظم‌ انقلاب‌ اسلامي‌ در ادامه‌ سفرشان‌ به‌ استان‌ مازندران‌ ، صبح‌ امروز به‌ شهر بابل‌ رفتند و مورد استقبال‌ بي‌سابقه‌ صدها هزار تن‌ از مردم‌ پرنشاط به‌ وجد آمده‌ اين‌ شهر و مناطق‌ اطراف‌ آن‌ قرار گرفتند.
مردم‌ بابل‌ از كوچك‌ و بزرگ‌ و زن‌ و مرد، از اولين‌ ساعات‌ صبح‌ امروز به‌ خيابانها ريخته‌ بودند تا در كنار هم‌ صفهاي‌ به‌ هم‌ پيوسته‌اي‌ را براي‌ استقبالي‌ شكوهمند از معظم‌له‌ تشكيل‌ دهند. چه‌ بسيار بودند مادراني‌ كه‌ فرزندان‌ خود را در آغوش‌ گرفته‌ و يا بر پشت‌ بسته‌ بودند تا از ديدار رهبر و مقتدايشان‌ محروم‌ نمايند، دانشجويان‌ و دانش‌آموزاني‌ كه‌ براي‌ وصال‌ محبوب‌ خويش‌، كلاس‌ درس‌ را ناديده‌ گرفتند، و كشاورزاني‌ كه‌ در پي‌ محصول‌ كشت‌ و كار نرفتند تا از ديدار پرفيض‌ رهبر خود حاصلي‌ پربار گيرند، كارگران‌ و كارمنداني‌ كه‌ دست‌ از كار شستند تا به‌ خيل‌ جمعيت‌ مشتاقي‌ پيوند بخورند، همگي‌ براي‌ ديدار مقام‌ عظماي‌ ولايت‌، بي‌صبرانه‌ چشم‌ به‌ دروازه‌ شهرستان‌ داشتند. همه‌ در كنار هم‌ بودند تا دلهايشان‌ را به‌ نور سيماي‌ رهبرشان‌ منور كنند.
با ورود اتومبيل‌ حامل‌ حضرت‌ آيت‌الله‌ خامنه‌اي‌ به‌ مدخل‌ شهر بابل‌، صدها هزار گل‌ لبخند بر چهره‌هاي‌ با صفاي‌ مردم‌ شكفته‌ شد و شعارهاي‌ (صل‌ علي‌ محمد، بوي‌ خميني‌ آمد) و(رهبر ما خوش‌ آمد)، فضاي‌ شهر بابل‌ را در برگرفت‌.
مردم‌ با پخش‌ نقل‌ و شيريني‌ و پرتاب‌ هزاران‌ شاخه‌ گل‌، مقدم‌ رهبر معظم‌ انقلاب‌ اسلامي‌ را گرامي‌ داشتند و ده‌ها راس‌ گاو و گوسفند، پيش‌ پاي‌ ايشان‌ قرباني‌ كردند.
ازدحام‌ طبقات‌ مختلف‌ مردم‌ براي‌ استقبال‌ از حضرت‌ آيت‌الله‌ خامنه‌اي‌ در مسير حركت‌ معظم‌له‌، به‌ حدي‌ بود كه‌ با وجود تدابير و اقداماتي‌ كه‌ از قبل‌ براي‌ حفظ نظم‌ در نظر گرفته‌ شده‌ بود، كنترل‌ جمعيت‌ به‌ هيجان‌ آمده‌ در عمل‌ غيرممكن‌ بود.
با ورود مقام‌ معظم‌ رهبري‌ به‌ خيابان‌ اصلي‌ شهر بابل‌، امواج‌ جمعيتي‌ از جوانان‌ پرشور اين‌ شهر، در حالي‌ كه‌ از طرف‌ مقابل‌ مي‌دويدند، خود را به‌ اتومبيل‌ حامل‌ معظم‌له‌ رساندند و آن‌ را به‌ مانند نگيني‌ گهربار در ميان‌ گرفتند. در اين‌ محل‌ فشردگي‌ جمعيت‌ استقبال‌كننده‌ به‌ حدي‌ بود كه‌ حركت‌ به‌ جلو غيرممكن‌ مي‌نمود و اين‌ تنها اراده‌ مردم‌ بود كه‌ اتومبيل‌ ايشان‌ را به‌ پيش‌ مي‌برد. بر اساس‌ گزارشهاي‌ دريافتي‌ هزاران‌ تن‌ از مردم‌ قائم‌شهريه‌ از اولين‌ ساعات‌ صبح‌ امروز با وجود ريزش‌ باران‌ در دو طرف‌ جاده‌ منتهي‌ به‌ شهر بابل‌ اجتماع‌ كردند تا عواطف‌ و احساسات‌ پاك‌ و بي‌ شائبه‌ خود را به‌ ولي‌ امر مسلمين‌ ابراز كنند.
رهبر معظم‌ انقلاب‌ اسلامي‌ پس‌ از ورود به‌ شهر بابل‌ در اجتماع‌ عظيم‌ مردم‌ اين‌ شهر كه‌ در محل‌ ورزشگاه‌ بابل‌ ترتيب‌ يافته‌ بود حضور پيدا كردند و به‌ ابراز احساسات‌ شورانگيز آنان‌ پاسخ‌ گفتند.
کاربر گرامی؛ لطفا قبل از تکمیل فرم، موارد زیر را مطالعه کنید:
  • جهت مکاتبه با دفتر، از قسمت ارسال نامه استفاده نمایید.
  • به منظور استفتاء یا ارسال سوال شرعی، از قسمت ارسال سوال شرعی استفاده نمایید.
  • جهت ارایه انتقاد و پیشنهاد به سایت دفتر، از قسمت ارتباط با پایگاه استفاده نمایید.
  • از فرم زیر فقط برای ارایه نظرات در مورد محتوای همین صفحه استفاده نمایید.
  • مسوولیت ارسال اشتباه بر عهده ارسال کننده آن است.
700 /