پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری

ملاقات‌ رو در روي هزاران‌ تن‌ از مردم‌ شهر ساري‌ و ديگر شهرهاي‌ استان‌ مازندران

در دومين‌ روز از سفر حضرت‌ آيت‌الله‌ خامنه‌اي‌ رهبر معظم‌ انقلاب‌ اسلامي‌ به‌ استان‌ مازندران‌، امروز هزاران‌ تن‌ از مردم‌ شهر ساري‌ و ديگر شهرهاي‌ اين‌ استان‌ فرصت‌ يافتند تا در ملاقاتي‌ رو در رو با معظم‌له‌، عشق‌ و ارادت‌ پايدار و مستحكم‌ خود را به‌ مقام‌ عظماي‌ ولايت‌ مورد تأكيدي‌ دوباره‌ قرار دهند.
جمعيت‌ عظيمي‌ از مردم‌ از اولين‌ ساعات‌ صبح‌ امروز در مقابل‌ مصلاي‌ شهر ساري‌ گرد آمدند تا يكايك‌ به‌ حضور مقتدا و رهبر خويش‌ برسند و با بوسه‌ نهادن‌ بر دستان‌ حضرتش‌، مهرو محبت‌ خود را با فروپاشيدن‌ اشك‌ شوق‌ ابراز كنند.
امروز، بسياري‌ از مردم‌، هنگامي‌ كه‌ به‌ حضور رهبر معظم‌ انقلاب‌ رسيدند، عطوفت‌ و صميميت‌ خويش‌ را با درخواست‌ دعاي‌ خير از ولي‌ امر مسلمين‌ ابراز كردند و بسياري‌ نيز چشم‌ بر دستان‌ رهبر انقلاب‌ ساييدند تا مرهمي‌ شفابخش‌ را به‌ ارمغان‌ برند.
براي‌ اين‌ ديدار هيچ‌ تكلفي‌ وجود نداشت‌ و همه‌ بي‌ريا آمده‌ بودند تا جانمايه‌اي‌ از سيماي‌ پرفيض‌ رهبر بگيرند. شهري‌ و روستايي‌، پدر شهيد، جانباز، آزاده‌، كارگر، كشاورز، استاد، معلم‌، دانشجو و دانش‌آموز، همه‌ در پي‌ هم‌ و در يك‌ صف‌ بودند.
آنچه‌ به‌ اين‌ ديدار مملو از احساسات‌ پاك‌ مردم‌ صفا مي‌بخشيد، داد و ستد نگاههاي‌ آكنده‌ از محبتي‌ بود كه‌ يكايك‌ ديداركنندگان‌ با آقا و مقتدايشان‌ داشتند.
برخي‌ از مردم‌ نيز كه‌ مشكلاتي‌ داشتند براي‌ گشايش‌ آن‌ از رهبر انقلاب‌ كمك‌ طلب‌ مي‌كردند و مأموراني‌ از طرف‌ معظم‌له‌ در محل‌ مسائل‌ و مشكلات‌ آنان‌ را مورد رسيدگي‌ قرار مي‌دادند. ديدار حضوري‌ مردم‌ با رهبر معظم‌ انقلاب‌ به‌ صورت‌ جداگانه‌ با برادران‌ صبح‌ امروز انجام‌ شد و بعد از ظهر نيز به‌ ديدار حضوري‌ خواهران‌ با مقام‌ معظم‌ رهبري‌ اختصاص‌ يافته‌ است‌.
کاربر گرامی؛ لطفا قبل از تکمیل فرم، موارد زیر را مطالعه کنید:
  • جهت مکاتبه با دفتر، از قسمت ارسال نامه استفاده نمایید.
  • به منظور استفتاء یا ارسال سوال شرعی، از قسمت ارسال سوال شرعی استفاده نمایید.
  • جهت ارایه انتقاد و پیشنهاد به سایت دفتر، از قسمت ارتباط با پایگاه استفاده نمایید.
  • از فرم زیر فقط برای ارایه نظرات در مورد محتوای همین صفحه استفاده نمایید.
  • مسوولیت ارسال اشتباه بر عهده ارسال کننده آن است.
700 /