پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری

ديدار و بيعت اقشار مختلف مردم كشور با حضرت آيت الله خامنه اي، رهبر و ولي امر مسلمين

كاروان هاي راهپيمايان عشق و ايثار از شيراز، مدافعان خليج فارس از بندرعباس، برادران رزمنده سپاه پنجم عاشورا از نواحي مراغه، قزوين، زنجان، تبريز، اردبيل و يگان هاي رزمي تيپ هاي امام زمان، صاحب الامر و المهدي و شهرهاي ابهر، ساري، كياسر، بهشهر، فريدون كنار و شاهين شهر اصفهان به همراه حجةالاسلام والمسلمين حائري شيرازي نماينده ولي فقيه و امام جمعه شيراز، حجةالاسلام احمدي نماينده ولي فقيه و امام جمعه بندرعباس، استانداران فارس و هرمزگان و نيز ائمه جمعه و جماعات، روحانيون، خانواده معظم شهدا، جانبازان، مديران و مسؤولين، نمايندگان مجلس شوراي اسلامي، فرماندهان و برادران رزمنده سپاهي و بسيجي و اقشار مختلف مردم استان هاي فارس و هرمزگان و شهرهاي قزوين، تاكستان، ابهر، شاهين شهر، ساري، كياسر، فريدون كنار و بهشهر همچنين مسؤولين و فرماندهان منطقه يكم دريائي و سپاه پنجم عاشوراي سپاه پاسداران انقلاب اسلامي بعد از ظهر امروز با حضرت آيةا...خامنه اي رهبر جمهوري اسلامي ايران ديدار و با ايشان به عنوان رهبر و ولي امر مسلمين بيعت كردند.
در اين ديدار باشكوه كه با ابراز احساسات زايد الوصف حاضرين همراه بود ابتدا حجةالاسلام والمسلمين حائري شيرازي طي سخنان كوتاهي، ارتحال ملكوتي رهبر كبير انقلاب اسلامي را به محضر حضرت آيةا... خامنه اي تسليت گفت و بيعت ديدار كنندگان با ايشان را اعلام داشت.
وي در سخنان خود بر دفاع از آرمان هاي جمهوري اسلامي ايران تأكيد كرد و افزود: ما تا پاي جان براي اجراي فرامين رهبر خود ايستاده ايم و راه طولاني را با پاي پياده از محيط كويري طي كرده ايم تا با جان و مال و اهل و اولاد با شما بيعت كنيم.
سپس رهبر كشورمان ارتحال جانسوز قائد عظيم الشأن اسلام امام خميني را متقابلاً به حاضرين تسليت گفتند و طي سخناني ضمن تقدير از ملت مسلمان ايران و ستايش از احساسات پاك مردم مسلمان كشورمان خطاب به ديدار كنندگان فرمودند: من از شما كه در اين هواي گرم اين راه هاي طولاني را با پاي پياده طي كرديد و عشق و وفاي خود را نسبت به امام و انقلاب به نهايت رسانديد تشكر مي كنم. آنچه ملت بزرگ ايران در اين چهل روز از خود نشان داد در تاريخ به عنوان يك درس هميشگي ثبت خواهد شد.
رهبر انقلاب اسلامي با بر شمردن خصوصيات اسلام ناب محمدي افزودند: ما آن روزي كه پشت سر امام عزيزمان اين علمدار اسلام واقعي به سمت مطرح كردن اسلام ناب محمدي حركت كرديم مي دانستيم كه دشمنان و ابرقدرت ها در برابر ما صف آرائي مي كنند. اين خاصيت اسلام ناب و حقيقي است كه هرجا ظاهر شد در مقابل آن گروه هاي شر و فساد با همه توان با آن به مبارزه برمي خيزند اما اسلامي كه از شعارهاي اصلي و روح خود تهي شد و با ظلم در نيافتاد، قدرت ها با آن مقابله نمي كنند و شريرها در برابر آن نمي ايستند. اسلامي كه با ظلم و زورگوئي درافتاد و چپاولگري و فساد را محكوم كرد بايد انتظار دشمني ابرقدرت ها، آمريكا، صهيونيزم و رؤساي مفسد امروز دنيا را داشته باشد.
حضرت آيةا... خامنه اي با اشاره به محبوبيت رهبر كبير انقلاب اسلامي در ميان مسلمانان جهان افزودند: اينكه صدها ميليون مسلمان در سرتاسر عالم به خاطر درگذشت يك انسان اين چنين عزادار و داغدار شدند به خاطر اسلام بود و تا وقتي كه ملت رشيد و مسلمان ايران با اين روحيه و ايمان قوي از اسلام و ارزش هاي اسلامي دفاع مي كند و در خط صحيح اسلام ناب يعني خط امام به پيش مي رود هيچ قدرتي قادر نخواهد بود اين ملت، اين نظام و اين انقلاب الهي را از حركت به سوي اهداف مقدس خود بازدارد.
رهبر كشورمان در پايان سخنان خود با بيان اين مطلب كه همه ملت بايد با چنگ زدن به ريسمان الهي و وحدت كلمه بر محور اسلام به سمت استقرار ارزشهاي اسلامي، عمق بخشيدن به انگيزه هاي انقلابي، تأمين عدالت اجتماعي و نيازهاي مادي به پيش روند اظهار داشتند: علاج همه دردها و بر طرف كننده همه موانع و كوبنده دشمنان و راز اصلي پيروزي ملت ايران، اتحاد كلمه بر اساس اسلام است. همان اسلامي كه امام عزيز در طول زندگي پر بركت خود به ويژه در اين ده سال درخشان آخر عمرشان با تمام وجودبراي آن سرمايه گذاري كردند.
بنا بر همين گزارش مدافعان خليج فارس و اقشار مختلف مردم بندرعباس اعم از شيعه و سني با امضاء طومار بلندي كه به دفتر مقام معظم رهبري تسليم شده است بيعت خود را با رهبر مسلمين جهان اعلام داشته و پيروي از فرامين و اوامر ايشان را برخود واجب دانسته اند. همچنين تعداد 280 قطعه طلا و زيورآلات توسط حجةالاسلام احمدي نماينده ولي فقيه و امام جمعه بندرعباس به منظور پشتيباني مالي از رزمندگان اسلام به دفتر مقام معظم رهبري تسليم شد.
کاربر گرامی؛ لطفا قبل از تکمیل فرم، موارد زیر را مطالعه کنید:
  • جهت مکاتبه با دفتر، از قسمت ارسال نامه استفاده نمایید.
  • به منظور استفتاء یا ارسال سوال شرعی، از قسمت ارسال سوال شرعی استفاده نمایید.
  • جهت ارایه انتقاد و پیشنهاد به سایت دفتر، از قسمت ارتباط با پایگاه استفاده نمایید.
  • از فرم زیر فقط برای ارایه نظرات در مورد محتوای همین صفحه استفاده نمایید.
  • مسوولیت ارسال اشتباه بر عهده ارسال کننده آن است.
700 /