پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری

انتصاب فرماندهي‌ نيروي‌ هوايي‌ ارتش‌ جمهوري‌ اسلامي‌

حضرت‌ آيت‌الله‌ خامنه‌اي‌ رهبر معظم‌ انقلاب‌ اسلامي‌ امروز طي‌ حكمي‌ تيمسار سرتيپ‌ خلبان‌ حبيب‌ بقائي‌ را به‌ سمت‌ فرماندهي‌ نيروي‌ هوايي‌ ارتش‌ جمهوري‌ اسلامي‌ ايران‌ منصوب‌ فرمودند.
متن‌ حكم‌ مقام‌ معظم‌ رهبري‌ و فرماندهي‌ كل‌ قوا به‌ اين‌ شرح‌ است‌:
بسم‌ الله‌ الرحمن‌ الرحيم‌
تيمسار سرتيپ‌ خلبان‌ حبيب‌ بقائي‌
نيروي‌ هوايي‌ ارتش‌ جمهوري‌ اسلامي‌ ايران‌ در دوران‌ پانزده‌ساله‌ي‌ اخير و بويژه‌ در طول‌ جنگ‌ تحميلي‌ افتخارات‌ بيشماري‌ در دفاع‌ از انقلاب‌ كبير و ميهن‌ عزيز خود به‌ دست‌ آورده‌ و بحق‌، درخشيده‌ است‌.
نقش‌ شهداي‌ بزرگوار نيروي‌ هوايي‌ در پيشرفت‌ همه‌جانبه‌ي‌ اين‌ نيرو و فداكاريها و ايثارگريهاي‌ آن‌ بسي‌ آشكار و تعيين‌كننده‌ است‌، و در اين‌ ميان‌ تأثير مديريت‌ شجاعانه‌ و مبتكرانه‌ و سرشار از تلاش‌ و پيگيري‌ شهيد عزيز سرلشكر منصور ستاري‌ انكار ناپذير است‌.
اكنون‌ همراه‌ با تجليل‌ و سپاس‌ فراوان‌ از آن‌ عزيز و ديگر همكاران‌ عالي‌ مقام‌ و شهيدش‌ شما را كه‌ شخصيتي‌ برجسته‌ در نيروي‌ هوايي‌ و برخوردار از لياقت‌ و مديريت‌ و ايمان‌ و اخلاصي‌ پرشور و شجاعتي‌ تحسين‌انگيز مي‌باشيد، به‌ فرماندهي‌ نيروي‌ هوايي‌ ارتش‌ جمهوري‌ اسلامي‌ ايران‌ منصوب‌ مي‌كنم‌.
انتظار دارم‌ كه‌ در هر دو بخش‌: افزايش‌ كارايي‌ آن‌ نيرو و سازندگيهاي‌ همه‌جانبه‌اي‌ كه‌ در زمان‌ فرمانده‌ فقيد آغاز شده‌ است‌، تلاش‌ و كوششي‌ قوي‌ و همراه‌ با نوآوري‌ مبذول‌ داريد و روحيه‌ي‌ انقلابي‌ و معنوي‌ئي‌ را كه‌ بحمدالله‌ همواره‌ بر آن‌ نيرو حاكم‌ بوده‌ كاملا تقويت‌ نمائيد.
توفيق‌ شما و ديگر همكارانتان‌ و همه‌ي‌ كاركنان‌ نيروي‌ هوايي‌ را از خداوند متعال‌ مسألت‌ مي‌كنم‌.
سيد علي‌ خامنه‌اي‌
06/11/1373
کاربر گرامی؛ لطفا قبل از تکمیل فرم، موارد زیر را مطالعه کنید:
  • جهت مکاتبه با دفتر، از قسمت ارسال نامه استفاده نمایید.
  • به منظور استفتاء یا ارسال سوال شرعی، از قسمت ارسال سوال شرعی استفاده نمایید.
  • جهت ارایه انتقاد و پیشنهاد به سایت دفتر، از قسمت ارتباط با پایگاه استفاده نمایید.
  • از فرم زیر فقط برای ارایه نظرات در مورد محتوای همین صفحه استفاده نمایید.
  • مسوولیت ارسال اشتباه بر عهده ارسال کننده آن است.
700 /