پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری

ديدار رئيس‌، معاونين‌ و مشاورين‌ سازمان‌ صدا و سيما

حضرت‌ آيت‌الله‌ خامنه‌اي‌ رهبر معظم‌ انقلاب‌ اسلامي‌ پيش‌ از ظهر امروز در ديدار رئيس‌، معاونين‌ و مشاورين‌ سازمان‌ صدا و سيماي‌ جمهوري‌ اسلامي‌ با ايشان‌ از تلاشها و حركتهاي‌ محسوسي‌ كه‌ در جهت‌ متحول‌ ساختن‌ برنامه‌هاي‌ صدا و سيما آغاز شده‌ تقدير و تشكر كردند و بر لزوم‌ رعايت‌ اصول‌ هدايت‌ كنندگي‌، وزانت‌ فرهنگي‌، و دفاع‌ و مبارزه‌ دائمي‌ در برابر تبليغات‌ دشمنان‌ در صدا و سيما تأكيد كردند.
حضرت‌ آيت‌الله‌ خامنه‌اي‌ با تأكيد بر نقش‌ هدايتي‌ صدا و سيما در تمامي‌ بخشهاي‌ جامعه‌ اظهار داشتند: صدا و سيما به‌ عنوان‌ يك‌ دستگاه‌ تأثيرگذار بر رفتار، انديشه‌هاي‌ سياسي‌، عقايد مذهبي‌ و فرهنگ‌ عمومي‌ مردم‌، بايد هدايتگر جامعه‌ در جهت‌ خير و صلاح‌ باشد.
مقام‌ معظم‌ رهبري‌ با برشمردن‌ وظايف‌ اصلي‌ صدا و سيما در رساندن‌ هر چه‌ مطلوبتر پيام‌ ارزشهاي‌ انقلاب‌ فرمودند: دستگاه‌ صدا و سيماي‌ جمهوري‌ اسلامي‌ ايران‌ از لحاظ وزانت‌ فرهنگي‌ در نزد مخاطبان‌ هوشمند و صاحبنظر در مسائل‌ گوناگون‌ بايد احترام‌ برانگيز و زينت‌ بخش‌ نظام‌ اسلامي‌ مبتني‌ بر علم‌، دين‌ و معرفت‌ باشد.
رهبر معظم‌ انقلاب‌ اسلامي‌ يكي‌ ديگر از وظايف‌ اصلي‌ صدا و سيما را دفاع‌ و مبارزه‌ دائمي‌ در برابر حجم‌ عظيم‌ و گسترده‌ تبليغات‌ رسانه‌هاي‌ گوناگون‌ هنري‌، تبليغي‌، خبري‌ و سياسي‌ دشمنان‌ عليه‌ نظام‌ جمهوري‌ اسلامي‌ ايران‌ دانستند و فرمودند: در اثر تلاشهاي‌ مخلصانه‌ و هوشمندانه‌ دست‌اندركاران‌ سازمان‌ صدا و سيما، از نظر كمي‌ و كيفي‌ در برنامه‌هاي‌ اين‌ رسانه‌ عمومي‌، تحولي‌ محسوس‌ آغاز شده‌ است‌.
مقام‌ معظم‌ رهبري‌ در پايان‌ سخنان‌ خود بر لزوم‌ بكارگيري‌ امكانات‌ لازم‌ در صدا و سيما با مساعدت‌ كامل‌ دولت‌ تأكيد كردند و مسئولان‌ صدا و سيما را به‌ مغتنم‌ شمردن‌ نظرات‌ و ارزيابيهاي‌ دفتر نظارت‌ و ارزشيابي‌ صدا و سيما توصيه‌ فرمودند.
بنا بر همين‌ گزارش‌ پيش‌ از بيانات‌ مقام‌ معظم‌ رهبري‌ آقاي‌ دكتر لاريجاني‌ رئيس‌ سازمان‌ صدا و سيما گزارشي‌ از روند فعاليتها و گسترش‌ و توسعه‌ تلاشها و حركتهاي‌ جاري‌ صدا و سيما در ارتقاء كيفي‌ و كمي‌ برنامه‌هاي‌ اين‌ سازمان‌ را به‌ استحضار مقام‌ معظم‌ رهبري‌ رساند.
اين‌ گزارش‌ همچنين‌ حاكيست‌ در اين‌ ديدار حجت‌الاسلام‌ والمسلمين‌ دعاگو مسئول‌ دفتر نظارت‌ و ارزشيابي‌ صدا و سيما نيز حضور داشت‌.
کاربر گرامی؛ لطفا قبل از تکمیل فرم، موارد زیر را مطالعه کنید:
  • جهت مکاتبه با دفتر، از قسمت ارسال نامه استفاده نمایید.
  • به منظور استفتاء یا ارسال سوال شرعی، از قسمت ارسال سوال شرعی استفاده نمایید.
  • جهت ارایه انتقاد و پیشنهاد به سایت دفتر، از قسمت ارتباط با پایگاه استفاده نمایید.
  • از فرم زیر فقط برای ارایه نظرات در مورد محتوای همین صفحه استفاده نمایید.
  • مسوولیت ارسال اشتباه بر عهده ارسال کننده آن است.
700 /