پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری

ديدار مسئولان‌ بنياد شهيد انقلاب‌ اسلامي‌

حضرت‌ آيت‌الله‌ خامنه‌اي‌ رهبر معظم‌ انقلاب‌ اسلامي‌ پيش‌ از ظهر امروز در ديدار مسئولان‌ بنياد شهيد انقلاب‌ اسلامي‌ با ايشان‌ ضمن‌ ارائه‌ رهنمودهايي‌ از عملكرد و مسير حركت‌ اين‌ بنياد به‌ عنوان‌ جهتگيري‌ صحيح‌ در توسعه‌ فعاليتهاي‌ فرهنگي‌ و پشتيباني‌ معنوي‌ از خانواده‌ها و بازماندگان‌ معظم‌ شهدا ياد كردند و ضرورت‌ استمرار آن‌ را مورد تأكيد قرار دادند.
مقام‌ معظم‌ رهبري‌ در اين‌ ديدار ضمن‌ تشكر از فعاليتها و خدمات‌ مسئولان‌ بنياد شهيد، اين‌ مسئوليت‌ بزرگ‌ را از حسنات‌ انقلاب‌ و صدقات‌ جاريه‌ امام‌ خميني‌(ره‌) دانستند و ضرورت‌ ادامه‌ تلاش‌ در جهت‌ حفظ و تقويت‌ روحيه‌ فداكاري‌ خانواده‌هاي‌ شهدا را خاطر نشان‌ كردند.
حضرت‌ آيت‌الله‌ خامنه‌اي‌ ضمن‌ تأكيد بر اهميت‌ فعاليتهاي‌ فرهنگي‌ بنياد شهيد انقلاب‌ اسلامي‌ فرمودند: انجام‌ كارهاي‌ فرهنگي‌ و پشتيباني‌ معنوي‌ از خانواده‌هاي‌ شهدا و جوانان‌ و فرزندان‌ آنان‌ به‌ عنوان‌ يكي‌ از اصليترين‌ وظايف‌ بنياد شهيد بايد مورد توجه‌ قرار گيرد. و فعاليتهاي‌ اقتصادي‌ بنياد شهيد نيز بايد پشتوانه‌اي‌ براي‌ خدمات‌ فرهنگي‌ به‌ آنان‌ محسوب‌ شود.
رهبر انقلاب‌ اسلامي‌ از تعميق‌ روزافزون‌ عشق‌ به‌ امام‌ و انقلاب‌ و پايبندي‌ فكري‌ و عاطفي‌ مردم‌ به‌ دين‌ مبين‌ اسلام‌ به‌ عنوان‌ يك‌ حقيقت‌ روشن‌ ياد كردند و در پايان‌ سخنانشان‌ از مسئولان‌ و دست‌اندركاران‌ امور در بنياد شهيد بويژه‌ آقاي‌ رحيميان‌ رئيس‌ بنياد شهيد به‌ سبب‌ تلاشهاي‌ مجدانه‌ و سرعت‌ عمل‌ وي‌ در حل‌ مشكلات‌ و رفع‌ كمبودها تقدير و تشكر كردند و زحمات‌ آنان‌ را ارزشمند خواندند.
بر پايه‌ همين‌ گزارش‌ در اين‌ ديدار كه‌ معاونين‌ و مديران‌ كل‌ بنياد شهيد انقلاب‌ اسلامي‌ در سراسر كشور و رؤساي‌ سازمانهاي‌ وابسته‌ به‌ اين‌ بنياد حضور داشتند پيش‌ از سخنان‌ حضرت‌ آيت‌الله‌ خامنه‌اي‌، حجت‌ اسلام‌ والمسلمين‌ رحيميان‌ نماينده‌ ولي‌فقيه‌ و رئيس‌ بنياد شهيد در اظهارات‌ كوتاهي‌ به‌ تعهد، تقوا، توان‌ و علاقه‌ مسئولان‌ و كاركنان‌ اين‌ بنياد براي‌ خدمت‌ به‌ خانواده‌هاي‌ معظم‌ شهدا اشاره‌ كرد و اين‌ خدمت‌ را به‌ عنوان‌ سعادتي‌ بزرگ‌ گرامي‌ داشت‌.
کاربر گرامی؛ لطفا قبل از تکمیل فرم، موارد زیر را مطالعه کنید:
  • جهت مکاتبه با دفتر، از قسمت ارسال نامه استفاده نمایید.
  • به منظور استفتاء یا ارسال سوال شرعی، از قسمت ارسال سوال شرعی استفاده نمایید.
  • جهت ارایه انتقاد و پیشنهاد به سایت دفتر، از قسمت ارتباط با پایگاه استفاده نمایید.
  • از فرم زیر فقط برای ارایه نظرات در مورد محتوای همین صفحه استفاده نمایید.
  • مسوولیت ارسال اشتباه بر عهده ارسال کننده آن است.
700 /