پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری

ديدار مسئولان‌ اداري‌ استان كهكيلويه‌ و بوير احمد

حضرت‌ آيت‌الله‌ خامنه‌اي‌ رهبر معظم‌ انقلاب‌ اسلامي‌ در سومين‌ روز از سفرشان‌ به‌ استان‌ محروم‌ كهكيلويه‌ و بوير احمد در ديدار مسئولان‌ اداري‌ اين‌ استان‌ با ايشان‌ طي‌ سخناني‌ آغاز يك‌ حركت‌ ضربتي‌ و سريع‌ را براي‌ اجراي‌ برنامه‌هاي‌ اساسي‌، مهم‌ و مؤثر در محروميت‌زدائي‌ از اين‌ منطقه‌ نويد دادند.
مقام‌ معظم‌ رهبري‌ خدمت‌ به‌ مردم‌ مستضعف‌ و مستمند اما در عين‌ حال‌ با ايمان‌ و شجاع‌ در مناطق‌ محروم‌ كهكيلويه‌ و بوير احمد را حسنه‌اي‌ بزرگ‌ توصيف‌ كردند و فرمودند: اينجانب‌ از نزديك‌ مسائل‌ استان‌ كهكيلويه‌ و بوير احمد و برخي‌ از ديگر استانهاي‌ كشور را با تمام‌ وجود لمس‌ كرده‌ام‌ و مي‌دانم‌ كه‌ با چه‌ مشكلاتي‌ مواجه‌ هستند و مايلم‌ مسئولان‌ كشور نيز سفر به‌ مناطق‌ محروم‌ را بيش‌ از گذشته‌ مورد توجه‌ قرار دهند و از نزديك‌ ضمن‌ بررسي‌ مسائل‌ و مشكلات‌ اين‌ مناطق‌ در جهت‌ حل‌ آنها نيز تلاش‌ كنند.
حضرت‌ آيت‌الله‌ خامنه‌اي‌ به‌ تلاش‌هاي‌ همه‌ جانبه‌ دولت‌ در جهت‌ سازندگي‌ كشور اشاره‌ كردند و فرمودند: دولت‌ با جد و جهد و صدق‌ كامل‌ در صدد است‌ تا تمامي‌ كشور را اصلاح‌ و آباد كند و امروز به‌ همت‌ مجلس‌، دولت‌ و مسئولين‌ گوناگون‌، يك‌ حركت‌ هموار، حساب‌ شده‌، همه‌ جانبه‌ و فراگير نسبت‌ به‌ همه‌ جاي‌ كشور با سرعت‌ متناسبي‌ پيش‌ مي‌رود.
رهبر انقلاب‌ اسلامي‌ دستيابي‌ به‌ يك‌ نتيجه‌ مطلوب‌ در رفع‌ محروميت‌ها از مناطقي‌ نظير استان‌ كهكيلويه‌ و بوير احمد را نيازمند انجام‌ يك‌ حركت‌ شتابنده‌ و سريع‌ دانستند و از مسئولين‌ اين‌ استان‌ خواستند كه‌ با دلسوزي‌، علاقمندي‌، جديت‌ و موقعيت‌شناسي‌ به‌ وظايف‌ خود در اجراي‌ برنامه‌هاي‌ پيش‌ بيني‌ شده‌ عمل‌ كنند.
رهبر انقلاب‌ اسلامي‌ رشد و شكوفايي‌ استان‌ كهكيلويه‌ و بوير احمد را موجب‌ سرازير شدن‌ بركات‌ آن‌ در سراسر كشور دانستند و در پايان‌ سخنانشان‌ خطاب‌ به‌ مسئولان‌ اين‌ استان‌ گفتند: شما بايد حسن‌ عمل‌ خود را نشان‌ دهيد و با مردم‌ هر چه‌ مي‌توانيد خوشرفتاري‌ كنيد زيرا اصل‌ كار نظام‌ بر خدمت‌ و خوشروئي‌ با مردم‌ استوار است‌. خزانه‌ كشور متعلق‌ به‌ مردم‌ است‌ و مسئولان‌ كشور به‌ عنوان‌ خادم‌ مردم‌ بايد گره‌گشاي‌ كار آنان‌ باشند.
براساس‌ همين‌ گزارش‌ پيش‌ از سخنان‌ مقام‌ معظم‌ رهبري‌، آقاي‌ صمد رجاء استاندار كهكيلويه‌ و بوير احمد گزارشي‌ را در مورد خدمات‌ عظيم‌ نظام‌ اسلامي‌ به‌ استان‌ كهكيلويه‌ و بوير احمد ارائه‌ كرد و طي‌ آن‌ با استناد به‌ آمار و ارقام‌، فعاليت‌هاي‌ انجام‌ شده‌ در دوران‌ پانزده‌ ساله‌ پس‌ از پيروزي‌ انقلاب‌ اسلامي‌ را در اين‌ منطقه‌ با وجود شرايط جنگ‌ تحميلي‌ و محاصره‌ اقتصادي‌ در مقايسه‌ با دوران‌ رژيم‌ ستم‌شاهي‌ بسيار چشمگير و در مواردي‌ غيرقابل‌ مقايسه‌ توصيف‌ كرد.
کاربر گرامی؛ لطفا قبل از تکمیل فرم، موارد زیر را مطالعه کنید:
  • جهت مکاتبه با دفتر، از قسمت ارسال نامه استفاده نمایید.
  • به منظور استفتاء یا ارسال سوال شرعی، از قسمت ارسال سوال شرعی استفاده نمایید.
  • جهت ارایه انتقاد و پیشنهاد به سایت دفتر، از قسمت ارتباط با پایگاه استفاده نمایید.
  • از فرم زیر فقط برای ارایه نظرات در مورد محتوای همین صفحه استفاده نمایید.
  • مسوولیت ارسال اشتباه بر عهده ارسال کننده آن است.
700 /