پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری

ديدار قهرمانان و مدال آوران المپيك و پارا المپيك يونان

قهرمانان و مدال آوران بازيهاى المپيك و پاراالمپيك يونان امروز با حضرت آيت اللّه خامنه اى رهبر معظم انقلاب اسلامى ديدار كردند.
حضرت آيت اللَّه خامنه اى در اين ديدار با تشكر و قدردانى از تلاشهاى ورزشكاران و قهرمانان بازيهاى المپيك و پاراالمپيك تأكيد كردند: ورزشكاران قهرمان نماد شخصيت و هويت ملى و اسلامى مردم ايران هستند لذا هر اقدامى در جهت گسترش ورزش قهرمانى بسيار با ارزش است.
ايشان يكى ديگر از فوائد ورزش قهرمانى را ايجاد انگيزه در ميان مردم بويژه جوانان براى روى آوردن به ورزش دانستند و افزودند: يكى از زواياى با ارزش تلاش قهرمانان ملى كشور در عرصه هاى ورزشى، نشان دادن ديندارى و پايبندى به ارزشهاى اسلامى است.
مقام معظم رهبرى با اشاره به برخى حركات قهرمانان ملى بعد از پيروزى در ميدانهاى ورزشى از جمله شكر خداوند متعال و يا بر زبان آوردن نام بزرگان دين خاطرنشان كردند: اينگونه حركات و يا حضور بانوان با حجاب اسلامى در ميدانهاى ورزشى در واقع بيان كننده پيام معنوى به دنيائى است كه تلاش گسترده اى براى مقابله با معنويت و ارزشهاى دينى در آن انجام مى گيرد.
حضرت آيت اللَّه خامنه اى با تشكر از اقدام ارزشمند آرش ميراسماعيلى قهرمان جودو كشور در حمايت از ملت مظلوم فلسطين خاطرنشان كردند: در اين قضيه جوسازى فراوانى شد تا اين اقدام، محكوم شود ولى اين جوان مؤمن ايرانى توانست آنها را در انفعال و در مقابل عمل انجام شده قرار دهد.
ايشان در پايان ضمن قدردانى از مربيان و مديران كاروانهاى ورزشى در بازيهاى المپيك و پاراالمپيك، ورزشكاران را به تقويت روحيه معنوى توصيه كردند.
ورزشكاران و قهرمانان نماز ظهر و عصر را نيز به امامت حضرت آيت اللَّه خامنه اى اقامه كردند.
کاربر گرامی؛ لطفا قبل از تکمیل فرم، موارد زیر را مطالعه کنید:
  • جهت مکاتبه با دفتر، از قسمت ارسال نامه استفاده نمایید.
  • به منظور استفتاء یا ارسال سوال شرعی، از قسمت ارسال سوال شرعی استفاده نمایید.
  • جهت ارایه انتقاد و پیشنهاد به سایت دفتر، از قسمت ارتباط با پایگاه استفاده نمایید.
  • از فرم زیر فقط برای ارایه نظرات در مورد محتوای همین صفحه استفاده نمایید.
  • مسوولیت ارسال اشتباه بر عهده ارسال کننده آن است.
700 /