پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری

رهبر انقلاب در جمع مردم مناطق زلزله زده آذربایجان شرقی:

همه ملت ایران هم درد و هم دل با ساکنان مناطق زلزله زده/ این حادثه را می توان با صبر و همکاری به سکوی پرش منطقه تبدیل کرد

حضرت آيت الله خامنه اي رهبر معظم انقلاب اسلامي صبح امروز(پنجشنبه) با حضور سرزده در مناطق زلزله زده استان آذربايجان شرقي ضمن ابراز همدردي با ساکنان اين مناطق، از نزديک در جريان خسارات وارد شده و نحوه کمک رساني به زلزله زدگان قرار گرفتند.
روستاي سَرَند از توابع شهرستان هِريس اولين منطقه اي بود که مورد بازديد رهبر انقلاب اسلامي قرار گرفت.
حضرت آيت الله خامنه اي سپس با حضور در روستاي کُويچ با مردم اين روستا از نزديک ديدار و گفتگو کردند.                               
رهبر معظم انقلاب اسلامي در جمع مردم کُويچ هدف اصلي از سفر به مناطق زلزله زده را ابراز همدردي و همدلي با مردم اين مناطق و عرض تسليت بيان و تاکيد کردند: همه ملت ايران با ساکنان مناطق زلزله زده همدرد و همدل هستند.
حضرت آيت الله خامنه اي افزودند: مردم ايران، مردمي متحد و يکپارچه هستند و همين اتحاد و يکپارچگي موجب قدرت، نيرومندي و عزت ملت شده است.
ايشان با توصيه به مردم مناطق زلزله زده مبني بر صبر و بردباري، خاطر نشان کردند: اگر ساکنان اين مناطق با يکديگر همکاري و همدلي داشته باشند اين حادثه مي تواند به سکوي پرش و دگرگوني چهره اين منطقه تبديل شود.
رهبر انقلاب اسلامي خدمت رساني به مردم مناطق زلزله زده را خوب ارزيابي کردند و افزودند: البته مسئولان براي بازسازي و مقاوم سازي مناطق زلزله زده وظايف سنگيني دارند و مردم اين مناطق نيز بايد به مسئولان براي انجام اين وظايف سنگين کمک کنند.
رهبر انقلاب اسلامي در ادامه بازديد از مناطق زلزله زده، در روستاي باجِ باج حضور يافتند و با ساکنان اين روستا نيز از نزديک گفتگو کردند.                                             
روستاهاي زَغَن آباد و شِيخَملو از توابع ورزِقان از ديگر مناطق زلزله زده اي بودند که رهبر انقلاب اسلامي از آنها بازديد کردند.
حضرت آيت الله خامنه اي در آخرين مرحله بازديد از مناطق زلزله زده در جمع مردم روستاي اورنگ از توابع اهر حضور يافتند.                                        
ايشان در جمع مردم روستاي اورنگ ضمن ابراز همدردي مجدد با ساکنان مناطق زلزله زده از مردم در خصوص نحوه ارائه خدمات و کمک رساني سوال کردند که ساکنان اين روستا ضمن اظهار رضايت از خدمات ارائه شده، در خصوص مديريت توزيع کمک ها گلايه هايي داشتند.
رهبر انقلاب اسلامي با تاکيد برزحمات بسيار زياد مسئولان و ارائه خدمات خوب به مناطق زلزله زده، بر لزوم نظارت دقيق تر بر نحوه توزيع کمک ها تاکيد کردند.
رهبر انقلاب اسلامي خاطر نشان کردند، با توجه به طبيعت خوب و مردم زحمتکش به ويژه جوانان غيور آذربايجان شرقي، اين منطقه آينده خوبي خواهد داشت.

کاربر گرامی؛ لطفا قبل از تکمیل فرم، موارد زیر را مطالعه کنید:
  • جهت مکاتبه با دفتر، از قسمت ارسال نامه استفاده نمایید.
  • به منظور استفتاء یا ارسال سوال شرعی، از قسمت ارسال سوال شرعی استفاده نمایید.
  • جهت ارایه انتقاد و پیشنهاد به سایت دفتر، از قسمت ارتباط با پایگاه استفاده نمایید.
  • از فرم زیر فقط برای ارایه نظرات در مورد محتوای همین صفحه استفاده نمایید.
  • مسوولیت ارسال اشتباه بر عهده ارسال کننده آن است.
700 /